Politik for refundering og returnering

Ret til tilbagetrækning

Du har ret til at fortryde dit køb uden at angive nogen grund inden for 14 dage fra den dag, hvor du eller en af dig angivet tredjemand modtager varen. For at udøve denne ret skal du underrette os via e-mail på support@tongkatali-shop.com og angive dit købs-ID og den e-mailadresse, der blev brugt til at købe varen/varerne.

Tilstand af returnerede varer

Du kan håndtere varerne for at fastslå deres art, egenskaber og funktion. Men hvis produktet bruges ud over dette og forringes i værdi, kan vi opkræve dig for den forringede værdi. Da vores produkter er letfordærvelige, er det vigtigt, at de forbliver forseglede og ubrugte, hvis du ønsker at returnere dem.

Varer, der ikke kan returneres

  • Gavekort
  • Downloadbare softwareprodukter (forudsat at du er begyndt at downloade eller streame og dermed har accepteret tabet af din fortrydelsesret)

Tilbagebetalinger

Når vi har modtaget og kontrolleret din returnerede vare, giver vi dig besked om status for din tilbagebetaling. Hvis det godkendes, vil din tilbagebetaling, inklusive leveringsomkostningerne, blive behandlet inden for 14 dage efter, at du har modtaget varerne tilbage, eller når vi har modtaget bevis for, at du har sendt varerne tilbage.

Udsalgsvarer

Hvis du returnerer en vare, der er købt på udsalg, får du refunderet det beløb, du har betalt, ikke den oprindelige pris.

Ombytning: Vi erstatter varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for en ombytning, så send os en e-mail på support@tongkatali-shop.com.

Forsendelse Returnering

For at returnere dit produkt bedes du kontakte vores supportteam og vente på instruktioner, som vil give dig en returadresse.

Du skal afholde de direkte omkostninger ved returnering af varerne. Hvis varerne på grund af deres art ikke kan returneres med almindelig post, vil vi give et overslag over returomkostningerne.

For dyrere varer kan du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe en forsendelsesforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi modtager din returnerede vare.

Forsinkede eller manglende refusioner

Hvis du ikke har modtaget din refusion endnu:

  1. Tjek din bankkonto.
  2. Kontakt dit kreditkortselskab (det kan tage tid, før refusionen bliver officielt bogført).
  3. Kontakt din bank (der kan være lidt behandlingstid, før en refusion bogføres).

Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på support@tongkatali-shop.com.

Har du brug for hjælp?

Hvis du har spørgsmål vedrørende refundering, returnering eller andet, kan du kontakte os på support@tongkatali-shop.com.